Hati kini Tenang

~Assalamualaikum~

ape khabar semua ?!
ary ni kn
aq rse sgt tenang + gembire
nape ???
sbb nye
aq da memaafkan dan meminta maaf
bak kate org puteh [ Forgive n' Forget ]
haa gitu la
aq da maafkan diorang
dan aq da minx maaf kat diorang \ x tau la dimaafkan @ x (-_-) /
dlm entri aq bertajuk Hari yang Perit
aq ade meluahkan prasaan kn
psl bende tu la aq tenang n happy je
aq hrp sgt diorang maafkan aq yg byk buat slh kat diorang tuh

- MAAFKAN aku wahai NEyFIKA semua -


pada reader yg lain
jagalah persahabatan korang yg da t'jalin tu
hargai la persahabatan tu yaww
jgn gado gado
sia sia je gado ni
buat muke nmpk lebih tua je
syg la kwn korang sumer tu cam nyawe korang yaww

~Wassalam~

P/S: syg sama dak dak 1 PLUTO .. SYG SGT SGT

No comments:

Post a Comment