Those Days ..



~Assalammualaikum

Hi everybody . How r u ? Fine , k . What's with the short forms ? I don't know either :D Haa , You know what . Sometime , aku terkenang kan waktu-waktu 'kecikk' dulu-dulu :D Kecikk mana sangat pon , waktu sekolah rendah dulu-dulu je . Waktu yg paling aku suka mesti lah semua terutama nya darjah enam . Sebab darjah enam waktu yg paling relax dan paling hurray-hurray :)

Masa tu la yg paling banyak jamuan - jamuan hari raya lah , jamuan akhir tahun lah , jamuan kelas lah , hi-tea lah .. banyak lagi lah (: Ye lah , tahun akhir sekolah rendah semua nak celebrate ngan kawan-kawan , kan . Haishh , bila ingat balik rasa macam nak jadi budak primary balik lah . Boleh tak -w-

Kat sekolah rendah aku dulu [ SKUR ] , kitorang ada satu hari dekat-dekat nak cuti akhir tahun - satu sekolah akan buat jamuan pastu jemput cikgu-cikgu datang merasa makanan dari kelas ke kelas . Syokk ! Serius aku rindu masa-masa tu . Semua akan kecoh cerita pasal persiapan jamuan kelas orang lain , then banding kan dengan kelas sendiri . Pastu , satu kelas ramai-ramai bincang menu jamuan tu apa . Biasanya cikgu akan cadang akn dulu , pastu baru kitorang tambah menu-menu yg lain . Serius segala-galanya meriah dari mula guru besar umumkan tarikh jamuan satu sekolah :))

Then , bermulalah pungutan duit kelas oleh bendahari [ aku dah tak ingat siapa bendahari kelas aku masa darjah enam dulu ] mengikut jumlah yg cikgu dah kira . Masa tu , guru kelas kitorang ialah Cikgu Roshidah :) Huarggh =,= I miss that moment of childish .

Hmm , bila banding kan dengan sekarang . Jauh sangat bezanya . Kawan-kawan semua lebih matang dan cepat tersentuh . Dulu , semua gila-gila and kebudak-budakkan :3 Hm , makin cerita makin kuat rasa nak balik jadi budak primary tohh . Ok laa , aku chow dulu :)) Oh , before I forgot ;) cuci la mate ngan gbr-gbr budak-budak kitorang nehh yee .

Anak-anak 6 Bestari :)

Birthday Azim :)

Azim nak potong kek !!

Guru kelas a.k.a ibu kitorang menepuk Azim dgn doa-doa yg baik :)


>Azra , Aina , Fatimah , Sarah , KJ & Atiqah :)

Makan hadiah dlm hamper yg aku x ingat sbb apa dapat :P

Hm :)) cuba la teka yg mana satu aku 

> Mastura , Azlin & Afirah :)

Bestie - bestie aku masa sekolah rendah
^ Ezzah , Ezzatul & Hanisah
> Hazwani , KZ & aku :P

Memang betul-betul hari terakhir sekolah rendah -Aku sayang korang 6B :')

~Wassalam

No comments:

Post a Comment