Bersahaja


Take a deep breath and lets us enjoy the world 

~Yo :)) assalammualaikum

Apa khabar hari ni , sihat ? Mm , apa ? Ada kelainan sikit hari ni . Ohh , ye .. Saje nak pakai bahasa ibunda hari ni , malas asyik berbahasa penjajah je . [ dia yg taip pakai bahasa penjajah , pastu kutuk diri sendiri balik . apa laa ] Hohoho , dah datang gila aku dah ni . Mesti meluat korang baca kan :)) Whatever laa . Aku tulis bukan untuk mintak pendapat pon (Y) .

Hm , hari ni hari tenung-tenung 'sedunia Aku' . Kenapa ? Ada laa sebabnya . Semua orang aku nk tenung dan pandang macam diorang ada buat salah . Cari pasal ? Mana ada . Itu adalah hobi je :) Classmate aku pon dah dapat terima 'hobi' aneh aku ni . Jadi , benda tu dah jadi biasa laa . Ahh , apa kau merepek ni . Orang tak nak tau pon laa kisah hidup kau yang membosankan tu . Entah apa-apa entah minah sorang ni .

Mm , esok jamuan kelas kitorang untuk tahun 2012 ni . Dan aku ialah orang yang bertanggungjawab merancang persiapan dan kelancaran jamuan tu nanti . Aku harap jamuan kali ni semeriah dan se-best jamuan raya kelas tahun lepas yang diuruskan oleh Hajar dan Syaidatul . Mereka adalah penasihat yang menjadi tempat rujukan hamba bertanya dan menuntut ilmu rancang-merancang jamuan . Cewahh , gitu pulakk ehh XD Hohho . Tapi serius , aku langsung tak tahu apa-apa pasal merancang jamuan . Memang banyak mintak tunjuk ajar diorang je laa . Kalau diorang tak ada , tak tahu la apa akan jadi pada jamuan kelas kitorang nanti .

Berdebar jugak menunggu hari esok a.k.a hari jamuan tu nanti . Takut tak best . Takut orang tak suka dengan menu ke , perancangan yang tak mantap ke atau apa-apa je laa yang boleh mengganggu ruangan hati ni . Okk , aku tahu aku tak perlu ambik kisah apa orang lain fikir dan rasa pasal aku .  Tapi aku dilahirkan dengan sifat sebegitu . Jadi sikit - sebanyak aku tetap akan kisah jugak :) Mm , okk laa . Aku da malas nak memekak lagi pada petang hari yang damai ni . Aku harap korang  tak kisah aku memekak ni ye [ boleh x kau stop ambik kisah ape yg org lain fikir psl kau . rimas pulak aku tngok ] Hahha , okk . . okk aku berhenti memekak . Semoga hari ini lebih baik daripada semalam .

~Wassalam , xoxo

It's Over



~Assalammualaikum and holla

Huaa , finally . It's over and I'm glad it's finally over . What is over ? Haa , our school's end-of-year exam of course . Now , I'm free from it . For now at least . Things happen and past really quick isn't it . Or is it just me over acting . Hahha XD . Whatever ..

The last paper of this day is music and you know what , it's the hardest of all ! I can't really believe it but I had to . I just wrote whatever that came across my head at that time . You really don't know how my hands are itching to type some new entries in my blog , but I had to hold it again for the internet got no server until tonight . But still , I have very limited time . Just look at the time now . It's already 17 minutes past my bed time . I still want to type some more . Hm , maybe next time I'll continue my ridiculous entry . I will be missing you guys . Sleep tight tonight .

~Wassalam , xoxo

Annoying Monster

I've grown too strong . To ever fall back in your arms 
~Assalammualaikum and hi my beloved peeps :)

I am supposed not to write this entry after what I've promised to myself at the end of the September . I've broken my rules again -,- (Y) Hahha , what can I say . That is ME . Hm , can you see that cute and sweet marshmallow up there . Well , they are just like my girlfriends - Hajar and Syaidatul .

I realised , that I've been kind of rude , sensitive and crazy lately . The mood just came and make me acted like that . Sorry to my girlfriends - Hajar and Syaidatul , as I may have hurt you guys' feelings by acting such way . And sorry for acting a little babyish . Sorry to Nabil for kept scolding and shouting at you lately . By the way , I just love shouting at you (Y) Hahha , just kidding . But seriously , I'm sorry . I just don't know what have come over me . Maybe my 'monster' mood just came by and paid me a visit . Nah , I don't know .

Mm , lately too . I've gone real crazy for BEAST's Mystery . I know it's an old song , but it just catches my heart , you know ;) The dance move , the lyric and the music , just soo attracting . Hahha , what am I talking about right now .



Hm , that is ME again - sudden escape of the original topic :) That's just the 'monster' in me . Nothing serious , really guys [ What the hell is this kid babbling about ] Okay , I think that;s enough of speaking something unnecessary . Here's the deal (?) , this going to be my last entry for now . As I want to concentrate on my end of year examination . I want to score 8As  and also achieve the first place in my class . Nothing for , just to break my previous record only . My very own personal record . Hm , I'm definitely going to miss my blog and of course , you guys too :))

~Wassalam and sweet dreams guys