Cats


~Assalammualaikum , and hi :D

So , what's up ? Long time no see you guys , right . I miss ya all :) Okk , okk I'm done with the ridiculous introduction of this entry . I'm going straight to the point now . 

Korang nampak kan dua ekor anak kucing kat atas tu . Haa , yg kanan tu nama nye KabuKabu . Yg kiri tu pulak nama nye KuniKuni . Tak nampak lagi muke dua-dua ekor tu , klik je gambar tu kk . Apa kaitan dua-dua ekor kucing kat atas dgn entri kali ni ? Kk , sabar .. sabar . Nak masuk laa ni ;)

//KabuKabu
> Berasal dari SMK Dato' Sedia Raja
> Diambil ketika berumur 3 atau 4 bulan [ kott ]
> Sangat comel dan berjantina betina
> Sangat manja dan hiperaktif jugakk
> Sekarang sudah meningkat remaja
> Bulunye berwarna kelabu
> Ni kucing yg paling aq sayang

//KuniKuni
> Berasal dari pasar tani Rembau
> Diambil ketika berumur 2 atau 3 bulan [ kott ]
> Berjantina jantan
> Masih belum dpt bercerai susu
> Sekarang di usia kanak-kanak
> Montel , kuat makan dan pendek
> Manja dan hiperaktif jugakk [ walaupun montel ]
> Bulunye berwarna kekuning-kuningan

Kenapa nak cerita psl dua ekor kucing jalanan ni ? Jangan sebarangan kk . Dua ekor kucing ni dah rapat ngan aq , sampai aq rasa nak ngaku yg dua ekor kucing ni adik angkat aq :)) Yup , adik angkat aq . Semalam aq ngan family aq balik drpd kampung . Kitorang pergi sana bawak sekali dua ekor kucing ni . Tapi bila balik , kitorang tinggalkan sebab rasa dua-dua tu menyusahkan jea kat rumah . Sampai-sampai jea kat rumah , terus rasa rindu . Menyesal pulak tinggalkan dua-dua tu kat kampung . Semalam jugakk mak aq ambik keputusan nak bawak dua-dua balik ke sini balik . Hohho , satu family rindu kat kucing-kucing tu . Rasa kurang jea tak ade 'mereka' . Haishh , sabar laa hati .. Tak lama lagi 'mereka' akan kembali :) 
Miss you KabuKabu . Miss you KuniKuni .
~Wassalam , xoxo 

No comments:

Post a Comment