Tidakk !!


~Assalammualaikum , hello awak semuaa

Ingat kita lagi tak . Tak ingat ? Haa , meh kita gigit sikit . Insyaallah ingat ;) Hahha , kk merepek kejap . Layan je laa , kk ;D Cuba korang tengok beg kat atas tu . Lepas tu cuba bayang kan warna dye lebih pekat dekat-dekat warna ungu . Okk , semalam aq beli sebuah beg . Jenama Body Glove .

Beg tu memang laa cantik , warna , rekaan dye segala . Tapi yg aq tak puas hati nye , warna dye tu .Warna dye macam yg aq cakap kan tadi , pink dekat-dekat ungu . Seumur hidup aq , belum pernah menyandang beg sekolah berwarna seadik-beradik dengan pink . Nak aje rasa nye tukar pilihan beg tu . Tapi "Kalau kakak nak beg baru , kakak kena beli beg yg warna dye pink" begini pula kata mak aq . Haishh .. Terima je laa .

Kalau tak , memang gigit jari je laa nanti . Adik-adik aq dapat beg baru , aq pulak melopong :) Tak rela aq berputih mata . Apa-apa pon , aq masih belum nak pakai beg tu tahun depan . Sebab aq masih ada beg Converse yg belum jahanam . Hahha , kasar nye bahasa . Kk , sorry yea (Y) Rasa nye aq lebih selesa pakai beg Converse yg warna nye hitam tu sampai hancur baru laa terasa nak tukar kepada warna beg BG tu .

Bukan nye aq tak suka warna beg BG tu , tapi aq tak dapat na bayangkan imej aq memakai nye bila sekolah nanti . Aah , mesti pelik kalau aq pakai :/ Macam mana laa agak nye rupa aq bila pakai beg tu nanti . Harap-harap nye , takde laa pelik ;)

By the way , have you completed your school shopping stuff ? Cause I've not completed mine yet ;) //winkwink 

~Wassalam , xoxo

No comments:

Post a Comment