Rain


~Assalammualaikum , hye

:') Hahha , last week has been dumb for me . I don't really know why . It just happened you know . You wake up one day , feeling bright and happy . Laughing with your friends and chatting . Out of the blue , you feel like you want to burst into tears . For some reason , it just flow softly upon your face . And the weirdest thing is , you can't hold it anymore .

Kejadian yang 'menarik' tu berlaku tiba-tiba je . Aq tak sedar bila dan kenapa . Semuanya tiba-tiba je . Nasib baik laa saksi kejadian cuma 4 orang je . Siapa ? Dua daripadanya mestilah sahabat-sahabat aq yg setia . Haa , sampai sekarang diorang tak tau kenapa . Aq pon tak tau nak cakap macam mana kat diorang :/ Saksi ketiga ialah hubby , dan saksi keempat ialah orang yang aq tak mahu sebutkan di sini ;) Hahha , gedikk je aq ni .

Sorry sangat-sangat kepada Syaidatul dan Hajar sebab tak dapat nak jelaskan sebab musabab 'kejadian' tu . Tiba-tiba je hari tu aq tak kuat . Sorry seribu kali sorry aq kecewakan korang . Nanti-nanti kita story-story tauu . Thank you so much for standing behind me while I'm not in my greatest shape and condition . Aq sayang korang sangat-sangat
<3 <3 <3 <3 <3
Mm , esok kak Suraya , aq , kak Miza , Hajar dan Syai akan bertarung di gelanggang pesta pantun peringkat daerah bertempat di . . . SMK Undang Rembau !! Yeayy , semoga berjaya untuk kamii . Doakan yang terbaik ye . Aq harap dapat buat yang terbaik untuk pertandingan pantun pertama yang aq pernah sertai ni . Kitorang menentang SEMESRA pada pusingan awal . Mm , sekolah mana tu ? Itu laa sekolah berasrama penuh kat daerah ni . Tak tau lagi laa macam mana saingannya . Harap-harapnya tahap-tahap kitorang je laa ;))

Okk , nak pergi berlatih ni . Nanti aq update lagi ye , bye-byee

~Wassalam , 88*

No comments:

Post a Comment