Basuh mata

~Assalammualaikum hye

Sejak akhir-akhir ni , selalu sangat basuh mata tengok baju-baju terbaru untuk teenage . Comel gilaa ! Menyampah betul . Rasa nak ada aje semua baju tu :3 Tapi mana mungkinn . Jadi , cukup laa sekadar basuh mata aje ;DD


Teringin sangat kat kardigan warna-warni ni . Comel kann ?


Sweet aje corak nye . Sweet and simple the way I like it .


Tengok tu . Suka nya lengan labuh-labuh ni "><


Haishh , corak jalur melintang ni comel-comel je semua .


Sweater ni pun comell :3


Sweet nyaa ! Kalau laa aq sekurus itu .

Ni semua baju-baju impian aje ni . Nak dapat nya entah bila . Menyimpan cita-cita itu tak salah kan ? Suatu hari nanti aq nak pakai mana-mana baju di atas ni :D 
P/S : Kalau muatt , hehhe :P
~Wassalam , selamat malam , xoxo






No comments:

Post a Comment