Kwiyeomi Fever


~Assalammualaikum , hyee

Hari ni terasa gatal pulak nak berselca-selca . Jadi inilah hasil nye . Erghh , buruk -3- Don't say anything . Terasa gedikk kejap jadi terbuat pulak benda alah ni . Lepas tu mengong pulak tadi terupload pulakk .. Ish-ish-ish , apa punya perangai ni .

Okk , tolong abaikan minah mengong yang perasan kat atas tu . Mari kita teruskan dengan topik yang berkaitan dengan tajuk di atas ya ;D Sejak akhir-akhir ni , aq rasa korang pon sedar kott . Kwiyeomi Player . Ha , tau kan ? Mm , tak tau jugak . Okk laa . Ini contoh nye . Agak-agak faham je laa ehh . Aq pon tak tau nak terang kan macam mana . Aq rasa benda ni comel dan asal nye dari Korea , jadi dengan mudah nye Kwiyeomi menjadi ikutan dan boleh dikatakan sebagai 'Kwiyeomi Fever' . Yup . Itu laa kesimpulan aq . Tujuan entri ni ? Aq pon tak tau dan malas nak fikir (Y)

Hahha , maaf laa ye . Aq pon tak tau laa apa masalah aq ni . Hari ni tadi mood aq macam zzz je . Rasa macam sama je dengan waktu aq bermandi airr tu . Nasib baik pisang tak berbuah dua kali . Kalau tak entah mana aq nak sorok entah .. Haishh , penat sangat minggu ni . Serius . Semalam habis je pertandingan kawad tu , kena belajar . Jadi kitorang pon bergerak ke lab untuk belajar sains . Cikgu pon macam malas-malas je nak ajar , suruh kitorang buat latihan pastu cikgu bercereka kat sebelah meja kitorang tu . Aq yang dah siap buat latihan tu pulak tak berminat dengan cereka cikgu , dengan penat nye bagai terus letak kepala atas meja . Tau-tau je dah tenggelam dalam alam mimpi dah .

Bila aq sedar , cikgu dah habis bercereka dan dah nak bincang jawapan . Hohho , tak pernah dibuat aq tidur dalam kelas . Makna nye memang aq penat sangat laa tu semalam sampai terlentok waktu belajar . Haishh , jangan dicontohi ye anak-anak bangsa harapan ibu bapa pemangkin negara . Pesanan ikhlas daripada penaja . Siapa lagi kalau buka aq sendiri :DD Hahha-haa , sengal nye pulak aq malam ni . Okk laa , sebelum lebih panjang aq merepek lebih baik aq tamat kan di sini dahulu ya . Nanti-nanti aq sambung merepek lagi .
Good night . Sweet dreams
~Wassalam , xoxo


No comments:

Post a Comment