Rawakk

~Assalammualaikum , hye korangg

Aq tak tau laa kenapa sejak akhir-akhir ni aq asyik ulangg je lirik lagu You by Nur Jannah Alia ni . Mungkin aq dah terpengaruh dengan Ain kott ;D Haa , aq memang cepat terpengaruh tauu . Dulu waktu 'kejadian'tu , aq dok ulang lagu Pyramid by Charice ft. Iyaz . Serius , siap je kerja sekolah . Aq sumbat telinga dengar lagu tu berulang-ulang kali . Entah kenapa lagu ni masuk pulak dalam jiwa . Lirik dye memang menyentuh laa . Teringat pulak 'waktu' itu :) Kalau korang dah cuba dengar , mungkin korang akan suka jugak kot lagu ni . Sedih dan sayu je terasa ..

Sejak dua menjak ni jugak aq dah mula minat sangatt kat satu benda ni . Apakah dia ? Bracelet . Yup , benda tu yang aq dah mula minat sangat-sangat ni ha . Bila aq online je , aq cari tuto nak buat benda alah tu . Simple je . Tapi masalah nye bahan-bahan dye tak ada kat sinii :/ Tak dapat aq nak bereksperimen . Aq dah berura-ura nak baut banyak-banyak dan pakai sendiri dah . Tapi kena tunggu dulu laa sebab tak jumpa lagi dengan bahan-bahan nye tu . Korang pernah tengok kan bracelet yang aq maksud kan ni . Tak pernah ! Tak apa aq tunjukkan ye , nahh :)

     
Klik untuk enlarge ;)
Sekarang ni kan , kitorang budak-budak form 3 dah mula sibuk dengan segala macam kerja kursus dan folio nye . Haishh , lumrah laa kan jadi budak nak periksa besar ">< Serius penat sangatt .. Tak tau nak buat yang mana satu dulu . Tapi tak apa laa . Aq akan mula perlahan-lahan . Bak kata pepatah " Sikit-sikit lama-lama jadi bukit " Betul kan ? Kita buat sikit-sikit , sedar-sedar je dah siap . Yeayy :DD Hahha , apa laa . Belum siap lagi dah bersorak dulu . Perangai apa laa aq ni kan . Tak apa laa , sekali-sekala ;)

Okk laa , hamba nak kembali ke alam nyata . Kelak pasti kan hamba kembali lagi membawa perkhabaran dari sana . Berat sebenar nya hati hamba hendak meninggalkan kayangan ini . Tetapi , tidak mengapalah . Hamba pasti merindui kalian di sana kelak . Nantikan hamba ya wahai rakan-rakan jelata . Salam sayang hamba untuk kalian semua (Y)

~Wassalam , xoxo

No comments:

Post a Comment