Another Rotation


~ Assalammualaikum , hola readers

Having a nice holiday , I assume . Well , it's going to be over soon right ? So , why not we share our agony just in case it gets worse . Another rotation of life shall start by the first sunrise tomorrow . Let's pray that it will be nice and easy day for us all .

Okk . Cukup pendahuluan yang merepek-repek tadi . Jadi macam mana persiapan korang nak ke sekolah ? Dah sedia ke belum ? Sejujur nya aq mengaku di sini , aq belum bersedia nak tempuh kelas dan mulakan perjuangan yang tertangguh sebab cuti raya hari tu . Aishh , tapi ini laa kehidupan kita buat masa ni . Bangun setiap hari untuk berjihad menuntut ilmu supaya ilmu itu akan menjadi penyuluh di hari kelak . Mm , puitis pulak ayat aq ni . Sila teruskan membaca . Ini masih blog MK .

Ohh , ye . Raya korang macam mana hari tu , best kan ? Aq baru buka FB tiga hari lepas sebab lama sangat kat kampung , penuh wall dengan macam rupa kawan-kawan dengan baju raya . Semua nya nampak ceria je . Bagus laa macam tu , Alhamdulillah .. Semua nampak comel-comel pakai baju kurung bagai :)

Esok nak sekolah dah . Korang tau tak ? Aq tak sedar pun dah habis cuti dua minggu ni . Nasib baik benda-benda berkaitan sekolah aq dah uruskan awal-awal cuti hari tu . Bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian kata orang tua-tua :D Alhamdulillah , nasib baik . Mm , semalam kitorang sekeluarga pergi dua buah kenduri kahwin . Lepas tu terus ke Seremban untuk selesaikan beberapa urusan penting . Dah selesai , kitorang cuci-cuci mata kat Seremban Parade yang rupa-rupa nya sedang dalam proses ubah suai . Kebetulan je pergi situ . Bukan nya nak cari benda penting pun . Jalan punya jalan , mata aq asyik nampak baju yang lawa-lawa je . Tapi malang nya , saiz diorang buat untuk kanak-kanak agak nya . Kecewa je sebab banyak baju bersaiz kecil yang aq minat dan corak nya pun cantik . Geram betul :/ Aishh , bukan rezeki aq nampak nya . Sedih T_T


Mm , katil ni nampak gebu kan ? Nanti aq nak jadikan katil aq gebu macam ni jugak . Semakin lena laa tidur lepas tu . Buat masa ni , katil busuk tu dah memanggil-manggil tuan nya untuk melepak-lepak . Selamat petang . Dan selamat bersekolah semula ;DD

~ Wassalam , xoxo

No comments:

Post a Comment