He knows

Assalammualaikum semua

Hari ni kita ber-entry awal sikit ye . Subuh tak berapa nak subuh ni , elok dimulakan dengan kata-kata semangat ke inspirational quotes ke . Hehhe .

"When He takes something from us , He'll give something back to us"

Betul ke ? Aku pon tak tahu . Tapi hari ni sahabat aku bersedih . Aku pon tumpang sedih . Kesian kat dia . Kalau jadi kat aku . I will feel dumb and numb . Cause I don't know what to feel . Cause it will be very sudden . Macam masa atok dulu . I don't know how to react properly until the time they were going to take him to the surau and then bury him . Masa tu ..

Allah je tau .

Senang kan cakap . Sebab tak berlaku kat kita . Kadang-kadang terfikir jugak .

"Adakah esok aku masih bernafas ?"

"Adakah esok mama dengan abah masih ada ?"

Pertanyaan-pertanyaan ni membuatkan aku jadi sentap . Memikirkan perlakuan aku . Tapi tak berubah jugak . Aku tak tau nak kata aku ni thick skin ke muka tembok ke hati batu ke .

Tapi back to the point . Appreciate everything in your life . Appreciate people who existed and are still existing . Even to those who we met just for seconds . Cause  , we never know who might go first . Appreciate but never regret . Cause it all come for some reasons .

He knows . Have faith .

Al-Fatihah to my bestfriend's grandmother who left us this subuh .

Wassalam , xxx

No comments:

Post a Comment